2008. július 25., péntek

Bizonyítvány, munka, látogatás

Idehaza kissé másképp telnek a napok, mint a jó öreg, és kissé hiányolt Belgiumban. Ezért is nehezebb naponta frissíteni a blogot, nincs annyi téma, amiről írni lehetne nyáron. Az elmúlt pár napban azért megint összegyűlt egy bejegyzésre való, úgyhogy most már ideje beszámolni az eseményekről.

Először is megkaptam a második féléves bizonyítványomat a KATHO-tól. Pontosabban a főiskolai koordinátorom küldte el nekem levélben, egy rövid gratuláló üzenet mellett. Tizennégy tárgy közül 13 esetében sikerült a legjobb jegynek számító A-t bezsebelni, egyedül az Improving Management Skill Traniningből kaptam B-t, ami nem csoda, miután többször nyilvánosan bíráltam a tanárt az órákon... Belefér.

Ami az őszt illeti, nagy terveket szövögetek. Amennyiben a pótfelvételin valahol meghirdetik, beadom a jelentkezésemet "Nemzetközi tanulmányok" (master) levelező szakra. Az ERASMUS alaposan rádöbbentett, hogy ilyen közegben érzem igazán jól magam, ez vagyok én, erre vágyom.

Emellett természetesen dolgozni is kell. A belga cég, akinek még mindig az alkalmazásában állok, felajánlotta, hogy szeptembertől neten keresztül csináljam tovább a Helpdesket. Kicsit körülményesebb a dolog, mert magyar szabályok szerint kell adózni a belga kereset után, az órabér viszont marad bruttó 10 euró, ami még nettóban se lesz kevesebb, mint 6 euró szerintem. A munka kezdetben csak heti pár óra, de ahhoz bőven elég, hogy boldogulni tudjak.

Ráadásul a helyi tévé is megkeresett, hogy csinálnék-e nekik alkalmanként stúdióbeszélgetéseket. Ez megint csak megfontolandó ajánlat, viszonylag kevés időbe kerül, de ugyanúgy pénzt jelent. Ennyit most egyelőre erről a frontról...

Nagy hír viszont, hogy jövő kedden érkezik Budapestre Dana és Martina. Timi megoldotta nekik a szállást (ezer hála neki itt is), én pedig átszerveztem a hetemet, hogy fenn tudjak lenni velük, és megmutassam nekik mindazt, amit látni szeretnének. Péntek reggel indulnak majd vissza, ha jól tudom...

Egyéb említésre méltó a napokban nem történt.


Nincsenek megjegyzések: