2008. augusztus 15., péntek

Interjú és visszaszámlálás

Szerda délután, másfél éves kihagyás után újra izgatottan léptem be a helyi tévé ajtaján. Elvégre újra interjúra, munkára vártak, ezúttal ráadásul már a képernyőn is látható leszek. Az ezt követő napokban pedig már Litvániáé volt a főszerep, szombaton indulunk a projectre, és még nem állunk valami jól a munkákkal. Közben megtaláltam az elkövetkező hónapok szlogenjét is: "Look forward, and take it easy".

Ami az interjút illeti, az előzetes felkészülés alapján nagyjából tudtam, hogy mely kérdéseket akarom érinteni a beszélgetés során. A Lidl helyi letelepedése kapcsán kialakult helyzet mindenképpen terítére kell kerüljön, akárcsak a kulturális intézmény vezetői poziciója kapcsán kialakult bonyolult állapot. Volt még aztán út és aszfaltozás, kerékpárút, játszótér, és néhány apróbb kérdés.


Képernyőn...

Ami az interjú egészét illeti, amely egyébként talán péntek este kerül adásba, összességében elfogadhatónak minősítem a teljesítményemet. Sikerült igazi kérdéseket feltenni, bár az erre adott válaszok lereagálásában van még mit fejlődni. Egy-két szóismétlés becsúszott az összekötésekben, erre szintén figyelni kell.


Totál...

A polgármester mindig is híres volt arról, hogy cikázik a témák között, az ember kérdezi mondjuk az útfelújításokról, és kilyukadunk a strandnál. Innen nem mindig a legegyszerűbb visszaterelni. Azért szégyent nem vallottam, szerintem az egészet tekintve rendben volt a dolog.

Sok idő egyébként sincs ezen agyalni, hiszem máris nyakunkon a litván project. A témánk a Tisza, ezen belül magamra osztottam a tiszai ciánszennyezés és árvízek kérdését, vagyis a legjelentősebb és talán a legdolgosabb részt. Ma mindenképpen szeretném megcsinálni, este aztán csomagolás, készülődés, hiszen holnap reggel már indulok Budapestre.

Az azt követő 10 napban viszont aligha jutok majd internet közelébe. Amint hazaérek azonban, rögtön beszámolok az eseményekről. Utána talán pár nap Erdély is belefér még szeptemberben az iskolakezdés előtt, az utóbbi időben nagyon vágyom már rá.

Aztán folytatódhatnak a dolgos hétköznapok. Erre az időszakra találtam ki a "Look forward, and take it easy" szlogent, vagyis "Csak előre tekints, és vedd könnyen a dogokat".

Majd meglátjuk, mennyire sikerül.

Nincsenek megjegyzések: