2008. augusztus 5., kedd

Nyári pezsgés

Végre valahára beindult kicsit az élet, sőt, talán túlságosan is. Az elmúlt napokban felgyorsultak körülöttem az események, volt itt költözés, egyeztetések, megbeszélések, munkák, és ehhez hasonló finomságok.

Kezdjük rögtön az albérlettel. Már az ERASMUS ösztöndíj vége óta tervezem, hogy külön kis lakásba költözöm. Egy év önállóság után nem lehet, és nem is akarok már igazán visszaszokni a családi házba, sokkal inkább nyugalomra, a saját kis privát szigetemre van szükség.
Eleinte éppen ezért saját lakást szerettem volna bérelni, ám hamar beláttam, hogy ez esetben a költségek olyan magasak, hogy kétséges, tudom-e majd fizetni őket. Ekkor jött kapóra egyik volt kollégám javaslata, aki szintén költözött volna otthonról, talált is egy két szobás lakást, de az neki is túl nagy egyelőre.
Így hát abban maradtunk, hogy kivesszük ketten, a költségeket pedig felezzük. Egyelőre ez a megoldás tűnt a legracionálisabbnak, aztán majd meglátjuk, hogy gyakorlatban hogy működik a dolog.

Közben tegnap voltam benn a tévénél is, hiszen abban maradtunk egykori főnökömmel, hogy időnként dolgozom nekik, ha időm úgy engedi. Ha minden igaz, és sikerül összeegyeztetni, akkor csütörtökön egy polgármesteri beszélgetéssel térek majd vissza a képernyőre. Megmondom őszintén, hiányzott már egy kicsit.

Közben a továbbtanulás terén változások vannak, mert a ZSKF pótfelvételije a nemzetközi tanulmányok szakra augusztus 18-ára esik, amikor én már javában Litvániában vagyok, ráadásul vannak fenntartásaim az iskolával kapcsolatban is, így az ezzel kapcsolatos terveimet egy évre szüneteltetem.

De ha már litván project, bizony ezen is el kell kezdeni dolgozni lassan. A csapat többi tagja eddig nem nagyon állt elő ötletekkel a bemutatandó politikai-környezeti-gazdasági probléma kiválasztása kapcsán, én magam a Tisza és a ciánszennyezés témakörét javasoltam. Döntés ezzel kapcsolatban egyelőre nincs, pedig az idő sürget, hiszem jövő szombaton megyünk.

Végezetül ott van még az ERASMUS könyv is. Az önéletrajzot már elkészítettem, a két oldalas könyvleíráson még dolgozom, de bízom benne, hogy hamarosan az is elkészül, és küldhetem. Most már ideje, hogy kicsit felpörögjenek az események ezzel kapcsolatban is.

Nos, a fentieken túl egyéb említésre méltó dolog nem történt. :)

Nincsenek megjegyzések: