2008. február 25., hétfő

Nyugodt vasárnap billiárd hírekkel...

A mozgalmas szombat után a vasárnap meglehetősen nyugodtra sikeredett. Délelőtt sokáig aludtam, utána szobát takarítottam, és ehhez hasonló unalmasságok. Vetettem egy pillantást az otthoni hírekre is, bár ne tettem volna. Valamelyik nap még azt hittem ugyanis, hogy Kósa Lajos jobb billiárban, mint Orbán Viktor, aztán kiderült, hogy mégse...

Még csütörtökön olvastam először talán a nagy Kósa-Orbán összecsapásról, és hogy a debrecenei polgármester legyőzte az egykori miniszterelnököt, aki a szabályokkal sem volt egészen tisztában, de azért nem játszott rosszul. Erre mit olvasok vasárnap: helyesbítést a FIGYELŐNETEN, mely szerint mégis a volt miniszterelnök győzött.

Eszembe is jutott Orwell 1984-ének Winstonja, aki a Nagy Testvér igényei szerint szabja át a múltbéli híreket. Ennek szellemében cselekedhetett valószínűleg a FIDESZ sajtóirodája is, amikor kiadta a helyesbítést. Szinte látom is magam előtt, amint tucatnyi narancssárga médiabubus összedugja a fejét, és egymásra kontrázva üvöltik: az nem lehet, hogy nem a Főnök győzött. És különben is, mit számít az, ha nem nyert az asztalnál... Majd mi megoldjuk, kommunikáció kérdése az egész.

Azért az elgondolkodtató, hogy hetekkel az úgynevezett Szociális Népszavazás előtt a FIDESZ sajtóirodájának nincs jobb dolga, mint egy ilyen érdektelen ügyben sajtóhelyreigazítást kezdeményezni....

Nincsenek megjegyzések: