2008. június 20., péntek

Rendteremtés

Két nappal hazaérkezésem után határozottan úgy éreztem, hogy kissé szertehullott körülöttem a világ. Szakmai és magánéleti téren is rengeteg tennivaló és tisztázásra váró tényező lappang, amelyek a Belgiumtól való búcsú elbizonytalanító érzésével együtt igencsak nagy kavarodást okoznak. Ideje tehát rendet tenni a dolgok között.

Munka és karrier terén szerencsére nincs probléma. Jövő héten bemegyek a főiskolára, tisztázom az ottani dolgokat, lejelentkezem, ahol le kell, és kész. Idehaza Mezőberényben a város történetét feldolgozó tanulmánykötet az, ami leginkább érint, én írtam a gazdaságról szóló fejezetet, még Belgium előtt. Ennek lektorált változatát kellene megtekintenem, a megjelenés alighanem még várat magára.

Ott van azután az ERASMUS könyv, amelynek kiadására most jó és komoly lehetőség kínálkozik, nem mellesleg jegyzem meg, hogy a blognak köszönhetően. Ide egy részletes önéletrajz és egyfajta tartalmi bemutató elkészítése szükséges, ezt a hétvégén mindenképpen szeretném megcsinálni.

Emellett ott vannak ugye a litván projectek, szakmai és privát téren is. Június 25-től július 1-ig terveztük a kiruccanásunkat Rokashoz, ám a helyzet az, hogy július 10-én már megint Vilniusban kellene legyek az EU program megbeszélésén. Tekintve ráadásul, hogy magánéleti téren is lenne mit rendbe tenni ott, döntésre szántam el magam: 20 napra kiköltözöm Litvániába.

Rokas már fel is ajánlotta, hogy szerez nekem egy internetkapcsolattal rendelkező szobát Vilniusban erre az időszakra, így a fordítási munkát onnan is pontosan olyan zökkenőmentesen tudom majd csinálni, mint itthonról. Anyagi téren tehát nem ér veszteség.

Emellett Aura, Vytas barátja szervez egy milyénkhez hasonló projectet július 1-8-ig, oda is meghívtak, hogy látogassak el, lesz egy magyar csoport ott is. Továbbá meglátogathatom Jurgát, Agnet, elmehetek egy hétvégére a litván tengerpartra Ausrához és a lányokhoz, vagy Ingához Jovanába. És július 2-17-ig Koen és Jonas is ott vendégeskedik, így velük is találkozhatok.

Közben pedig remélhetőleg annak a 162 centis szőke lánynak is jut végre ideje tisztázni magában, hogy mit is akar tulajdonképpen...

(A Litvániával kapcsolatos döntésemről te is kifejtheted a véleményedet a jobb oldali szavazósávban)


Nincsenek megjegyzések: