2008. június 11., szerda

Írország, Dublin...

Nah, hát az úgy volt, hogy valamikor két héttel ezelőtt észrevettem: kemény 5 magyar forintért lehet utazni a Ryanairrel oda-vissza Dublinba. Rögtön le is foglaltuk a jegyet, és hétfőn este útnak indultunk a nagy kaland reményében. Ami aztán nem is maradt el...

Az éjszakát a kényelméről és túlságosan is tökéletes légkondicionálásáról híres Hotel Charleroi Airporton töltöttük. A románok és a lengyelek egész éjjel zajongtak, röhögtek, beültek a check-in pultba, tologatták egymást a fémdetektoros kapunál használt műanyag ládákban ülve, szóval csupa megszokott dolgot műveltek. Engem mindez nem nagyon zavart, jót aludtam.

Éjszaka Charleroi repülőterén :P *** Sleeping in Charleroi Airport :P

Másnap aztán következett a repülőút, amelytől előzetesen tartottam egy kicsit. Ha az ember egy eurócenttért vesz jegyet, óhatatlanul megvan benne a félsz, hogy talán nem úgy alakul valami, mint ahogy azt eltervezte. A gép azonban pontosan indult, minden tökéletes, az utas elégedett, szeressük a potyát :)

Part a repülőgépről *** Coast from the plane

Landolás után irány a város. A reptéren beszerezzük a 6 euróért kapható napijegyet a buszra, majd hogy mindenre jusson időnk, befizetünk egy "Hop on hop off" városnézésre. A buszok így 10 percenként járnak, minden látnivalónál le lehet szállni, fotózni, és valamelyik következővel továbbmenni. A két és fél óra alatt ezeket láttuk:

Dublin #1

Dublin #7

Dublin #8

Dublin #9

Mindeközben felfedeztük, hogy napijegyünkkel egészen a tengerig is ki lehet menni, így hát másfél órás buszmegálló-keresés, és negyven perces buszozás után meg is érkeztünk.

Az Ír-tengernél #1 ** At the Irish sea #1

#7

#8

#9

A nap végén még egy Guiness az O'conell Streeten, nekem annyira nem ízlik, de hát mindent ki kell próbálni egyszer. Tíz körül aztán végül vissza a reptérre, kellemesnek aligha nevezhető éjszaka három német lány mellett szundítva, és egy szintén zökkenőmentes út a Ryanairrel, vissza az esős Belgiumba.

That's all, folks... :)

Stimcsi írta...

Helyes kis Superman-pózt vettél fel az első képen. :D :D :D
Egyébként a többi kép is nagyon tetszik, de az elsővel nagyon felvidítottál. Bár a Superman-póz a kocsmai asztalon-alváshoz használatos, de ide is beillett. ;) Kíváncsian várom a beszámolót!
Pussz:
Timi

Csikós Gábor írta...

Mindenki nyavalygott, én meg, nem tudom...

Úgy aludtam, mint a bunda :) Lásd mellékelt ábra :D

Angelus írta...

:) Gyönyörű!
Egy hét múlva megyek én is :) Már alig várom...

Névtelen írta...

Alvás és ami mögötte van :)