2008. április 23., szerda

Gent és gólok...

Tegnap délután ismét Gentbe utaztam, hogy véglegesítsem munkavállalásom feltételeit. Miután örömmel nyugtáztam, hogy minden a megfelelően alakult, az egész napos rohangálás és több kilométeres gyaloglás után még focizni is elugrottam. Este pihenés, punnyadás, film.

Ami a munkavállalással kapcsolatos dolgokat illeti, minden a legnagyobb rendben halad. Délután háromra értem be a cég épületébe, ahol már várt is Lien, a Community Director, hogy segítsen a holland nyelvű űrlapok kitöltésében. A feltételek nem változtak, a bruttó 10 eurós (nettó 9) órabér, az utazási költségek térítése megmaradt.

A munkavállalási engedélyem heti 20 órára szól, amíg a tanév tart, a nyári vakáció idején ez is hosszabbítható. Abban maradtunk, hogy kedden 8, csütörtökön és pénteken 6 órát dolgozom majd.

Kérésemre Lien rögtön körbe is vezetett, megkaptam a vállalati e-mail címemet és belépési kódomat, bemutattak jónéhány munkatársnak és a vezéreknek is, nem másként, mint: "Ő itt Gábor, a magyar fordítónk".

Rövid sétánk során érintettük még a pihenőszobát, Xbox-al és plazmatévével, valamint a konyhát, ahol a kávé, üdítők, levesporok és egyéb étkek, italok fogyasztása ingyenes. "Házon belül vagy, ez a tiéd is" - jegyzi meg Lien. Hol vagyunk mi ettől, Istenem...

Lényeg a lényeg, jövő kedden kezdek. A szerződés augusztus 31-ig szól, a továbbiakról később beszélünk, de valós esélynek tűnik egy esetleges hosszabítás, ha mindkét fél elégedett a másikkal.

Gent után hazaérve először futni akartam menni, ám a sok gyaloglás miatt inkább elfogadtam Rokas és szomszédja invitálását, és mentem a KATHO pályájára focizni. A labda mégiscsak ad némi motivációt.

Annak idején a fősuli első évében játszottam talán utoljára, akkor egészen jó ment, védekezésben sok labdát szereztem. Közben azért elszálltak az évek, és a kondícióm érezhetően rosszabb. Ezen dolgozni kell, nagyon kell a futás, úszás, bringa, különben még jobban eltunyulok. Azért két órán keresztül rúgtuk a bőrt, közben jöttek belgák is, csapatokat formáltunk, és élesben is játszottunk egy meccset.

Negyed kilenc körül aztán hulla fáradtan értem haza. Egy jó forró zuhany, majd punnyadás, filmezés egészen éjfélig.

Pont.

Nincsenek megjegyzések: