2008. április 9., szerda

A szemeszter két legnagyobb hülyesége

Ha szeretnéd érzelmileg darabokra marcangolni magad, mindenképp ajánlom, hogy töltsd a délutánt némi unszolásra egykori barátnőddel és új barátjával, és lehetőleg utazzatok el oda, ahol annak idején te meg ő felfigyeltetek egymásra. A siker garantált, én ugyanis voltam olyan ökör, hogy kipróbáltam. Aztán persze...

Délelőtt még minden rendben volt, leszámítva, hogy egyáltalán nem füllött a fogam a kétszáz oldalas "Doing Business In Belgium" kötetben rejlő gyönyörűségek elsajátításához. Így hát inkább ténferegtem, sürgölődtem, forgolódtam, aludtam, és Jurgával beszélgettem. Utóbbi következményeként sikerült belemennem abba, hogy elmenjek vele Oostendébe. Aztán esett csak le, hogy hát Alina, Lukas és Koen is jön. Na, gratulálok, emlékek újratöltve, de legalább Rokast beszerveztem útitársként.

Persze a tenger még mindig csodaszép, még ha a séta a parton kevésbé kellemes is egyedül. Rokas csinált egy rakás fotót, majd igyekszem feltölteni. Visszaúton azért csak rám tör a már-már megúszottnak hitt mélabús hangulat, mire hazaértem, határozottan rossz kedvem volt.

És akkor a történet sötét oldala. Bizony, ha blogot vezet az ember, nem illik a kevésbé ékes dolgokat sem elhallgatni. Búskomor hangulatomban mindenhez volt kedvem, csak éppen tanulni nem, így hát Rokas kitalálta, hogy a finn és litván lányokkal menjük a parkba, merthogy egy szekrénye tetején porosodó üvegben nem is kevés litván vodka elfogyasztásra vár. Eleinte nem nagyon lelkesedtem az ötletért, igyekeztem a másnap reggeli vizsgával hárítani a dolgot, persze nem sok sikerrel.

A végén aztán belementem ugye, a továbbiakat gondolom el tudjátok képzelni. Csak megnyugtatásképpen az otthoniaknak: ma sikerrel teljesítettem a vizsgát is azért. Ilyen görbe estét azonban egy ideig aligha csinálok...

3 megjegyzés:

Szöllősi János írta...

Gábor te is ember vagy. Mindenki életébe belefér néha egy-egy görbe este. Ismerve téged, ez biztos nem sűrűn fordul elő.

Csikós Gábor írta...

Na jó, de vizsga előtt...? :D

Egyébként meg megtehettem volna, hogy nem írok róla egy szót sem, de bizony akkor nagyot kamuzok, mert ez is az ERASMUS. A blog pedig csak így lehet igazán hiteles...

Angelus írta...

Néha kell ilyen is, gondolkozz én mit műveltem magammal jó sokáig :D