2008. május 27., kedd

Nagy forgalom

Javában készülnek a beadandó dolgozatok, zajlanak a vizsgák, mindeközben persze dolgozom is, Alinával csevegek újra, és végül pedig várom azt a hat első szemeszteres diákot, aki ma érkezik látogatóba.

Ami a volt litván barátnő ügyét illeti, vasárnap adtam újra hozzá a Skype listámhoz, és alig egy óra múlva meg is érkezett. Ott folytattuk, ahol abbahagytuk, mintha mi sem történt volna. Négy órás beszélgetésünk alatt érdekesen alakultak a dolgok, ő most inkább barátként tekint rám, mondja. Mégis, mint ahogy kiderült, egy éves litvániai ösztöndíjam hallatán rögtön lemondott egy külföldi szakmai gyakorlatról, amire hónapok óta készült, és amiről barátja könyörgése ellenére sem volt hajlandó lemondani eddig. Szóval megint senki sem érti, hogy mi a helyzet, én már beletörődtem, hogy ez Alina, és kész. Majd lesz valahogy.

Közben zajlanak a vizsgák is. Tegnap este volt az English Communication Class utolsó megmérettetése. Sikeresen vettem az akadályt, és zsebeltem be egy újabb "A"-t. A héten még két vizsgaprezentáció, mindkettő pénteken.

Ami a mai napot illeti, először is dolgozom. El sem tudom mondani, mennyire belefáradtam a száraz, üres mondatok fordításába, amelynek még csak szövegkörnyezetét sem lehet ismerni, úgyhogy száz dolgot jelenthetnek. De mégis menni kell, csinálni kell, mert jól fizet. Azért egyre inkább szenvedés sajnos...

Este pedig jönnek a régiek. Először Pavla és Lukas érkezik Csehországból, meglehet, ugyanazzal a vonattal, amivel én jövök haza a munkából, utána kilenc körül pedig jön Ági, Reni és Erika. Utóbbi az én szobámban fog majd aludni.

Az élet tehát zajlik, és nagy a forgalom. Csak győzze az ember, erővel, lelkesedéssel...

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Gábor!
Kérlek bocsáss meg nekem ezért, de mivel olvasgatom a blogodat, már a fene étkezik meg lassan a kíváncsiság miatt Alinával kapcsolatban! :) Lehet, hogy csak béna vagyok, mert nem találtam, de ha nem sértő számodra, hogy így belemászok az életedbe, légyszíves tegyél már fel egy képet arról a lányról!!! :D
Az ERASMUS-os könyvveel kapcsolatban én is bizatnálak, hogy írd csak meg! Ennek a blognak is az emberek kíváncsisága adja meg a létjogosultságot, és ha ilyen stílusban írsz, biztos azt is olvasnák sokan!
Sok sikert a vizsagákhoz!
Asztalos Era

Szöllősi János írta...

Kedves Era!
Természetesen Gábor is tud írni. De mivel olvastam a hozzászólásod, azt hiszem én is tudok reagálni. Nem a véletlen műve az, hogy nincs erről a lányról fent fénykép. Azt hiszem ő sem akarja azért élete minden pillanatát bemutatni. A blog szempontjából igazán nem számít, hogy ez a lány hogy néz ki.
De lehet Gábor megenyhül, mert ilyen szépen kérted :-) és mégis csak rak fel képet.

Csikós Gábor írta...

este :)

Csikós Gábor írta...

ERA!

Nézd meg az iwiw adatlapomat a képekhez... :)

Névtelen írta...

Kedves János!
Igen, tudom, igazad van, és szégyellem is magam rendesen, no de nem tehetek róla, ilyen vagyok, ami érdekel megkérdezem....azért is próbáltam a lehető legóvatosabban feltenni a kérdést, kérést.
Gábor!
Küldtem mélt wiw-en :D

Névtelen írta...

Jah, bocs Era voltam :)