2008. május 15., csütörtök

Nagyüzem minden téren

Odahaza jónéhány kedves kommentárral illették mindazt, amiben nekem részem van idekinn. Megkaptam én, hogy "csak megszületni volt nehéz", és hogy "jól megy egyeseknek." Nos, mindazoknak, akik így gondolkoznak, szívesen ajánlom figyelmükbe a mai napomat.

Először is ott van ugyebár két óra délelőtt, Production Aspects a jó öreg Guido Peene-vel. Alapjában véve ez még irigylésre méltó is lehetne, ha nem következne utána mindaz, ami egyébként következik. Először ugyanis be kell menjek a Mobiel kerékpárkölcsönzőhöz, hogy bemutassam: a bringám még épségben van. Tekintve, hogy a dinamó még egy ködös február estén leszakadt róla, valószínűleg 20 euróval kevesebb leszek rögtön, ami azt jelenti, hogy a hónap további részében minimális pénzből gazdálkodhatom majd megint.

Utána rohanás haza, mert tele vagyok munkával itt is. A nemzetközi humán erőforrás menedzsment tárgyból csúszásban vagyok egy beadandóval, bár ennél a tanárnál ez még belefér. Ma van a határideje az Improving Management Skills beadandó dolgozatának is, 150 sor, azt is meg kell írni. Az egy hete megtartott otthoni előadásomat kérik írásos formában is, határidő szintén a mai nap, emelett egy Business Project is elkészítésre vár holnapi határidővel.

No, ha mindezt megírtam, öt körül mehetek is vissza holland nyelvórára egészen kilencig. Utána alighanem már csak arra lesz erőm, hogy hullafáradtan beessek az ágyba. Holnap aztán megint órák délelőtt, munka délután, tehát mozgalmas napok.

Azért hogy jót is említsek, ha minden összejön, június 3-án megyünk Írországba, Dublinba. Egy nap az egész, a gép oda-vissza 10 euró, remélem sikerül.

Addig pedig nincs más hátra: hajtás van pajtás...

Nincsenek megjegyzések: