2008. március 19., szerda

Célszalag

Ma délelőtt az utolsó prezentációval, majd az azt követő záróvizsgával véget ért a 10 napos intenzív pénzügy. Jó volt kicsit hajtani, keményebben dolgozni, még ha panaszkodtunk, nyavalyogtunk is közben. A hét hátralévő része most már főként a lazításé, aztán az otthoni dolgokkal is kezdeni kell valamit, mert ott is sok a tennivaló.

Reggel alig négy órás alvás után (Irish Pub éjfélig) ébredtem fel, hogy befejezzem az utolsó prezentációnkat pénzügyre. Vytas nem küldte át a saját részét, úgyhogy meglehetősen utolsó pillanatra lett kész (értsd: két perccel előadás előtt). Azért mégiscsak jól sikerült, ez az első, amivel úgy összességében elégedett vagyok.

Utána következett a teszt. Tekintve, hogy nekem kellett a prezi designját megcsinálni, és összehangolni a három anyagot, ezért kevesebb időm jutott az ismétlésre. Időnként meg is éreztem ennek áldásos hatását, de végeredményben rendben lesz, azt hiszem.

Ezzel véget is ért a 10 napos pénzügy kurzus. Búcsúzóul még megtekinthettünk egy rövid prezentációt Magyarországról, kicsit elfogott a honvágy. Vytassal és Ingával megegyeztünk, hogy májusban, amikor egy hétre hazamegyek, jönnek ők is velem...

Jut eszembe, nem is írtam még: május 7-13 között otthon vagyok. Nyolcadikán egy zsidó tudományos konferencián tartok előadást a kutatásaimról, 9-én pedig megpróbálkozom két vizsgával, ha össze tudom egyeztetni az otthoni tanárokkal. Utána pedig jöhet egy kis szórakozás is: gulyás, pörkölt, Club222, Center, Budapest, mindez két litván baráttal...

Alighanem felejthetetlen lesz... :)

Nincsenek megjegyzések: