2008. március 10., hétfő

Mozgalmas nap

Reggel is híján arra ébredtem, hogy itt forgatják az Óz, a csodák csodáját, mert a házunkat majd elfújta a hatalmas erejű szél. Az ablakok szinte folyamatosan rezegtek, az eső csapdosott, jó kezdete ez a hétnek, de persze fő az optimizmus. (Átlagosan 10 percig fő, aztán lehet tálalni)

Délelőtt annak ünnepélyes rendje és módja szerint kihagytam a Global Issues első felét, mondván, én ezt már hallottam egyszer. A második részre azért már én is betértem, megvitattuk a népszavazást a többiekkel, ráadásul az óra előadója, aki hosszú évtizedekig foglalkozott nemzetközi kapcsolatokkal, szintén tett egy megjegyzést: "csak remélni tudom, hogy a magyarok lesznek olyan bölcsek, és nemet mondanak az egészségügy privatizációjára. Ez zsákutca." Megadtam neki Feri e-mail címét, mondtam, hogy vitassák meg, nem érek én rá az ilyesmire :)

Ebéd után pénzügy. A tanár magyar, Rapp Zoltán, a kurzus intenzív és hajtós, 10 nap alatt egy szemeszter anyaga. Az óra mégis jó, érdekes, még ha magyarul nem is beszélünk. És ha mégis, valahogy olyan furcsának tűnik a magyar szó. Az előadás végén azért történt valami, amit feltétlenül meg kell említenem. Igyekszem szó szerint...

TANÁR: Honnan szedtél össze ilyen jó angolt?

ÉN: Otthonról.

TANÁR: Békéscsabáról????????????

És ennyi a történet, nem folytatom, értse mindenki, ahogy akarja. Este English Communiation class, semmi említésre méltó.

Holnap viszont annál inkább, máris egy teszt és egy prezentáció pénzügyből. Közben van még egy esettanulmány, egy másik prezentáció, és ezernyi más dolog a nyakunkon, úgyhogy reggel korán kelés lesz, azt hiszem.

Szép álmokat, Magyarország! :)

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Szia Gábor!
Csak nem a Mütf-ös Rapp Zoltán volt kint Nálatok?????:D

Csikós Gábor írta...

De, és még most is itt van... Jövő szerdáig marad. :D Ő tartja a pénzügyet, de nagyon jó egyébként.