2008. március 14., péntek

Prezi, party, perpatvar...

Csütörtökön is folytatódott a hajtás a KATHO-n: prezentációk, beadandó dolgozatok, pénzügy, néminemű konfliktussal fűszerezve. Este pedig Chicken Party, hiába voltam fáradt, nem tudtam kihagyni.

Reggel fél kilenc előtt négy perccel elkészült a Strategyc Management prezentációnk, amelyet fél kilenckor be is mutattunk/mutattam. Egy jó minőségű termékeket árusító szupermarket , az NV Winkels stratégiai módosításáról kellett tervet készíteni egy 10 oldalas esettanulmány alapján. Környezetelemzés, demográfiai tendenciák, SWOT, ami csak belefér... Nagy siker volt, azt hiszem jó jegyet kapunk.


A prezentációnk nyitóoldala ** First slide of our presentation

Délután IMPROVING MANAGEMENT SKILLS, és egy régóta esedékes nagy összecsapás. Az egyik román csaj, Christina valami minősíthetetlen stílusban bánik az emberekkel, alalmanként még tanárokkal is. Hetek óta unja már mindenki, hát én megelégeltem a dolgot. A vita arról meg egy feladat kapcsán, hogy kulturális különbségek, belgák vs. ERASMUS. És Christina bizony előállt azzal, hogy a belgá koszosak, zajosak, és így tovább. Amikor beszálltam a társalgásba, fel merészeltem neki tenni a kérdést, hogy mire alapozza a belgákról alkotott képét. "A személyes tapasztalataimra", mondta. "Szóval alig egy hónapos benyomásokra? Nagyon biztos vagy akkor magadban." Ütöttem le rögtön a kínálkozó labdát, és elszabadult a pokol.

A leányzó támadópozíciót vett fel és megpróbált leteremteni ellentétes véleményemért, én meg azzal vágtam vissza, hogy talán nem szabadna egy 10 milliós ország lakóit felcímkézni, csak mert ő találkozott kettővel közülük, aki ilyen... Véget nem érő beszélgetés sztereotípiáról, Christina oldalán a német lányok és Christiano, az enyémen Inga, Isa, a szintén román Costin. Már az élményért is megérte felkelni.

Este aztán még dutch is. A délutáni párbaj után Christina békülékenyebb hangot ütött meg, úgyhogy gyorsan eltelt. Vytas közben kitalálta, hogy menjün a Chicken Party-ra, ami az egyik legnagyobb buli itt Kortrjikban. Mondanom sem kell, hogy hullafáradt voltam, ráadásul pénzügyből még semmit sem csináltam péntekre, így hát azt hiszem a napnál is világosabb, hogy átszerveztem a programjaimat, és irány a party... :)

Negyed négykor kerültem ágyba. Ébresztő reggel hatra beállítva. Munka van.

Nincsenek megjegyzések: