2008. március 15., szombat

Egy nehéz hét utolsó napja

Végre itt van már a péntek, gondoltuk reggel ébredés után, de azért nem örültünk még neki túl nagyon. Jómagam két és fél órányi alvás után ültem újra a számítógép elé, hogy nekilássak a pénzügy prezentáció elkészítésének, aztán pedig irány a suli.

Fél kilenctől Üzleti Etika, melynek legnagyobb tanúsága számomra eddig az, hogy kiderült: az az ember, aki augusztus óta intézi mindenféle adminisztrációs ügyeimet és egyéb problémás dolgaimat, az mellesleg kitűnő tanár is. Ma a globalizációról volt szó, amelyről Mr. Cottynnak meglehetősen határozott véleménye van. Bárcsak importálni lehetne az ő összes tapasztalatát, ismeretét és bölcsességét Magyarországra, akkor biztosan nem itt tartanánk.

Fél tíztől International Human Resources Management, a tanár nagyon unalmas volt a múlt héten, úgyhogy mivel nekem HR diplomám van, kimentettem magam az első héten, és helyette tovább dolgoztam a prezentáción.

Délben megérkezett Inga és Vytas, átnéztük ami eddig megvan. Vytas mindenképpen szeretett volna még egy diát beilleszteni a már késznek tetsző előadásba, én nem igazán lelkesedtem az ötletért, mert borította az egész struktúrát. Harminc percnyi érvelés és agyalás után kitaláltunk egy konszenzusos megoldást: beillesztjük, de máshová. Végül jól sikerült az egész.


*** Ezzel a diával ért véget a kemény hét ***
*** Our hard week finished with this slide ***


Előtte még megírtuk a második pénzügy tesztet is, ezúttal úgy érzem, jobban sikerült, mint az első, mindent tudtam. Az órának öt körül lett vége, hullafáradtan hazabuszoztam, és beestem az ágyba. Kilenc körül felébredtem még egy kis időre, aztán a mögöttem hagyott hét kemény munkája után érzett egészséges fáradtságával együtt végleg aludni tértem.

Elvégre pihenni is kellene egy kicsit végre...

Nincsenek megjegyzések: