2008. március 16., vasárnap

Vissza a feladónak...

Bizonyára mindenki ismeri az elektronikus postaládákat időről-időre ellepő körleveleket. Naponta találkozunk velük: átfutjuk, vagy éppen olvasatlanul töröljük őket. Az azonban csak a legritkább esetben fordul meg a fejünkben, hogy vajon hogyan keletkezhetnek. Nos, ma reggel óta én erre is tudom a választ. Ekkor kaptam meg ugyanis néhány nappal ezelőtti blogbejegyzésem egy részletét, méghozzá körlevélben.

Talán szerdán írtam arról, hogy a befizetett magas adók és járulékok ellentételezéseként mi mindent is kapnak a belgák. Részletesen, számokkal mutattam be mindezt az aznapi Doing Business In Belgium órán tanultak alapján.

Ezek után érdeklődve vettem észre a következő üzenetet a levelesládámban ma reggel:

FW: Belga juttatások és adók

Megnyitva az e-mailt, a napokban írt blogbejegyzésem részletére bukkantam, ugyanazokkal a számokkal, adatokkal. Úgy látszik, valaki annyira fontosnak találta ezeket az információkat, hogy továbbküldte néhány ismerősének, és a körlevél pillanatok alatt életre kellt.

Meg kell mondjam egyébként, én ennek örülök. Elsősorban azért, mert azt látom, hogy van értelme, jelentősége ennek az egész naplónak. Sőt, hogy esetenként másokat is érdekelnek a kinti tapasztalataim.

Sajnos az idő meglehetősen kevés arra, hogy a mindennapi eseményeken túl mélyebben is kifejtsem az itteni életről alkotott véleményemet. Mégis, úgy tűnik, ha néhanapján rászánom magam, azzal sikerül valami igazán fontos tapasztalatot megosztani az otthoniakkal.

Ha pedig így van, akkor meg már nem pötyögtem hiába...

Nincsenek megjegyzések: