2008. március 17., hétfő

Forma-1, lazítás, billiárd

A hét utolsó napján még mindig inkább a pihenésé volt a főszerep. Kora hajnali kelés után megnéztük a Forma-1-et, aztán újabb alvás következett. Délután lógás a neten, csevegés az otthoniakkal, este litván-magyar billiárd este. Holnaptól pedig megint hajtani kell...

A szombati semmittevés után vasárnap hajnali 4.45-kor ébresztett az óra, amely tényt a félálmosság kitörő lelkesedésével fogadtam. Gyorsan megírtam az aznapi blogbejegyzést, és Bartek már kopogott is az ajtómon, hogy haladjak, mert lekéssük az Ausztrál Nagydíj rajtját.

A futamot egyébként nem itthon, hanem a másik magyar srác, Zoli házában kívántuk megtekinteni, Závodi kolléga nyilvánvaló örömére. Bizonyára repdesett a boldogságtól, hogy hajnalok hajnalán három lengyel és egy spanyol srác társaságában addig csörgetjük a mobilját, amíg nadrágba nem pattan, és ki nem nyitja nekünk az ajtót. (Ezúton is ezer hála, dank u wel, meg ilyenek...)

A verseny eléggé kaotikusra sikeredett egyébként, nem ment a Ferrarinak, ráadásul látszik, hogy a Track Control nélkül még minden versenyző kissé bizonytalanabbul vezet. Végül Hamilton győzött, Kubica kiesett, így hát lengyel szitkozódások és magyar ásítások közepette indultunk haza.

Ezt követően alvás egészen délig. Talán meglepő, hogy milyen sok időt töltök ágyban a hétvégén, de mielőtt valaki megdöbbenne ezen, ajánlom figyelmébe hétköznapi bejegyzéseimet, amelyek meglehetősen rövidre sikerült regenerációs ciklusaimról árulkodnak :)

Délután semmi különös. Csevegtem kicsit a neten, pihengettem, olvasgattam, majd estére összehoztunk egy billiárd estét a litvánokkal. Rokas, Snaige, két másik csaj, meg én. Mivel volt kedvezményre jogosító kuponom (összeszedtem vagy 10-et annak idején, hiába, magyar vagyok még itt is :P ) ezért egy óra áráért kettőt játszhattunk, és minden fél liter sör mellé is kaptunk egy másikat ingyen.

Az ég áldja a Max Kriek-et diákoknak kedvező marketingstratégiájáért. Ámen...

Nincsenek megjegyzések: