2008. március 28., péntek

Litván project - ügyintézés

Az elmúlt napokban a szünet legédesebb napjait azzal töltöttem, hogy az augusztusi litván projecttel kapcsolatos adminisztrációs dolgokat intéztem. Ha pedig már itt tartunk, azt hiszem érdemes kicsit mögé nézni annak, hogyan is zajlik az ilyesmi az én esetemben. Szubjektív szervezési útmutató.

Az első lépés természetesen az volt, hogy kapcsolatba léptem a program kinti szervezőjével e-mailben, és programleírást kértem tőle. Ez azért elengedhetetlenül fontos, mert egyrészt nekem feltétlenül tisztában kell lennem minden részlettel, másrészt pedig amikor majd tagokat igyekszem szerezni a projecthez, jó eséllyel az első kérdésük az lesz: mi a jegenyefaágból összetákolt fészkes fenéről van itt szó?

A csoport vezetőjének a leírást elolvasva kell meghoznia az első döntést: érdekes-e a program, érdemes-e részt venni rajta, vagy sem. Ebben az esetben mindkét kérdésre igen volt a válasz, így hát nekiláttam, és összeírtam azoknak a személyeknek a nevét, akiket érdekelhet a tájékoztatóban ismertetett program. Ezt követően a Yahoo Mailben létrehoztam egy levelezőlistát, és tájékoztató e-mailt küldtem nekik, a programleírással együtt. Ugyancsak megkértem őket arra, hogy minél előbb jelezzenek vissza: a megadott feltételekkel érdekli-e őket a dolog.

Közben a szervezőtől megérkezett a jelentkezési lap, és elkezdődött az egyeztetés: mit hova kell írni, a mi esetünkben ez mit jelent, és így tovább. A leendő résztvevők részéről a visszajelzések persze akadoztak, mindig így szokott ez lenni. Csütörtök reggel újabb e-mailt küldtem ki, immár péntek délelőtti határidővel, és azzal a céllal, hogy néhány alapadatot is megkapjak a jelentkezéshez.

Végül voltak, akik el is küldték, voltak, akik esetében az iwiw-et kellett használjam, hogy határidőre elkészülhessen a pályázati anyag. A következő lépés természetesen ennek elküldése lesz, azt követően pedig szeretném felvenni a kapcsolatot a többi résztvevő csapattal. A nyár elején egyeztetést is tartunk majd egyébként, ez egy másik, két napos litvániai utazást jelent majd számomra. A csapatvezetőkkel és szervezőkkel ekkor - feltehetően Vilniusban - találkozom majd, hogy átbeszéljünk a program részleteit.

No, de azt hiszem, egy kissé előreszaladtam. Most vissza is térek a jelentkezési lap utolsó simításaihoz... :)

Nincsenek megjegyzések: