2008. március 31., hétfő

Menetrend

A litván project hajtós hétköznapjai után a hétvége a pihenés jegyében telt. Filmeket néztem, neteztem, szombat este még a várost megszálló vidámpark és bazár környékét is bejártam Zolival. Hétfőtől azonban jön a kemény munka, csak győzze követni az ember.

Na, de mindenekelőtt érdemes néhány szót szólni erről a pihenés dologról. Mindig úgy vagyok ezzel ugyanis, hogy addig áhítom, amíg nincs benne részem. Rengetegszer, amikor hajtás van és kemény munka, szinte öntudatlanul is kicsúszik a számon, hogy "bár ne kellene most semmit sem csinálnom két napig." A vicc a dologban ráadásul, hogy teljesen komolyan is gondolja az ember. Mégis, amikor sok kerül rá, és akárcsak egy hétvége telik el úgy, hogy nincs semmi tennivaló, máris belekeseredem, beleunok, és szinte már izgatottan várom a hétfőt, az új feladatokat, kihívásokat...

A mostani hétvégém pont ehhez volt hasonlatos. Olvasgattam, neteztem, filmet néztem, aludtam, semmi érdemleges. Szombat estére már olyannyira elegem volt a saját szobám látványából, hogy Zoli ötletén felbuzdulva elnéztünk a városközpontba, amelyet egy hete megszállás alatt tart egy kisebb vidámpark és mobil kajálda.

Jól elszórakoztunk, volt pár poénos történet is. Ezek között élen jár a fagylalt esete. Történt ugyanis, hogy úgy döntöttem, bizony én eszek egy háromgömbös fagyit, lesz ami lesz. Ki is kértem: csoki, eper, vanília. Már a második adagnál vettem csak észre, hogy bizony ezt nem egy tölcsérbe adják, mint ahogy azt a kiírás sugallta, hanem bizony külön-külön. Szerencsére még idejében sikerült a második fagyi után leállítanom a fickót, de így sem kerülhettem el az alábbi helyzetet:



Kétfélét kértem, kettőt kaptam...

I asked two kind of, they gave me two...

Ez persze némiképp elrettentésként hatott arra a kósza elképzelésemre, hogy teli hassal felüljek bármelyik gyomorforgató mókamasinára. Ezért inkább emellett döntöttem:



Harley, Harley, Harley... :)

A vasárnap szintén nyugisan telt. Kitaláltam először is, hogy átrendezem a szobámat. Mindig bosszantott ugyanis, hogy az a hely, ahol dolgozom, és az, ahol alszom, lényegében egy és ugyanaz. Így hát most azt ötlöttem ki, hogy felviszem az ágyamat a szobám felső szintjére, míg a lenti részen dolgozószoba hangulatot igyekszem kialakítani. A dolog sikerrel járt, az egész sokkal tágasabb és hangulatosabb így.

Délután az orosz csaj, Ksenia kitalálta, hogy menjünk bringázni. Szegényke most tanulja még csak, eléggé bizonytalan, de azért nekivágtunk a külvárosnak. Egy hatalmas rét tövében leparkoltuk a járgányokat, letelepedtünk a fűre, és két órán keresztül beszélgettünk. Kellemes este...

Mától azonban kezdődik a hajtós munka. Lássuk, mi minden tornyosul előttem:

* ENGLISH 7: A prezentáció témáját április 7-ig kell kiválasztanom, majd egy hetem van, hogy elkészítsem. Bemutatása április 14. Emellett az eddig szavakat is be kellene gépelni, tanulni, gyakorolni.

* DOING BUSINESS IN BELGIUM: Neki kéne esni ennek a 150 oldalas könyvnek, mert április 9-én vizsga van belőle, és eléggé kemény, tömör az anyag.

* BUSINESS PROJECTS: Két projectet vállaltam, lassan el kellene kezdeni olvasni őket, jegyzetelni, prezentáció vázlatát elkészíteni, és időpontot egyeztetni a tanárokkal a bemutatásukról. A két téma pont ellentétes egymással: THE INNOVATIVE INDUVIDUAL, a témavezetőt nem ismerem, és TEAMWORKING, témavezető az általam nagyra tartott Larissa Deblauwe.

* OTTHON: El kellene kezdeni tanulni a Számvitelt és a Statisztikát, mert különben nem jutok semmire. Motiváció a mélyponton, itt jöttem rá Belgiumban, hogy ez engem mennyire nem érdekel.

* ZSIDÓ KONFERENCIA: Erre is el kell készítenem az előadásvázlatot, egyeztetni a konkrét programot otthon, és így tovább.

* ÁLLÁSINTERJÚ: Szerdán délután háromra megyek Gentbe, addig át szeretném olvasni a céggel kapcsolatos adatokat, cikkeket a neten.

* LITVÁN PROJECT: Jelentkezési lapot postázni, és minden további felmerülő feladatot elvégezni ezzel kapcsolatban.

Mint látható tehát, nem fogok unatkozni manapság... :)

Nincsenek megjegyzések: