2008. március 21., péntek

Shopping Center, Dutch, Swedish Party

Ahhoz képest hogy azt terveztem: pihenni fogok a pénzügy kurzus befejeztével, eléggé mozgalmasra sikerült a napom. Kora délelőtt azért lazítottam kicsit, majd Rokassal és Snaigevel a bevásárlóközpontba mentünk. Onnan rohanás vissza, hiszen este fél hattól holland nyelvóra, amelyet egy majdnem paranormális élmény követett zuhanyzás közben. Végül pedig irány a svéd party.

Mint említettem tehát, 10 óra körül az egésznapos semmittevés gondolatával ébredtem, amely egyébként ERASMUS ösztöndíjas diák esetében eleve halva született ötlet. Dél körül az előbbi ténymegállapítás gyakorlati valóságtartalmáról is megbizonyosodtam, amikor Rokas felvetette, hogy ugyan menjünk már a bevásárlóközpontba. Mivel úgyis kifogytam a tusfürdőből és ehhez hasonló cuccokból, rábólintottam a dologra.

Végül a barátnőjével, Snaigevel egyetemben csaknem két órán keresztül jártuk az üzleteket, amely időtartam mellesleg valamennyi egészséges férfiember esetében élesen súrolja a "még éppen tolerálható" kategória felső határát. Ezalatt egy kisebb vagyonnal hozzájárultam az Adidas illatszerekből és tisztálkodási termékekből származó éves bevételhez, csaptam egy aprócska ételbeszerzést is, majd igyekeztem vissza, hiszen este fél hattól hivatalosak voltunk a HOUSE OF THE NETHERLANDS épületébe, regisztrációra.

A dolog inkább csak formalitásnak bizonyult, mint ahogy az ezt követő holland kurzus is lazábbra sikerült ezúttal, mint egyébként. Nem meglepő, sokan hazamentek már, és az ittmaradtak fejében is két dolog motoszkált csupán: a közelgő vakáció, és az este 10 körül kezdődő party a svéd lányok házában.

Én is igyekeztem haza, egy gyors zuhany még épp belefér, legalábbis így terveztem. Persze Gábor tervez, biztonsági rendszer végez... Utóbbi ugyanis épp higiéniai állapotom tartós javításának kellős közepén lépett működésbe, és kezdett fülsiketítő szirénázásba. Gyors öltözködés a sötétben (az áramot a rendszer automatikusan lekapcsolja), a folyosó csak úgy visszhangzott a "What the fák is going on"-tól közben.

Az eső ráadásul rendületlenül rákezdett odakinn, alaposan felforgatva ezzel a CNN, BBC, FOX NEWS, és további hat hírcsatorna esti műsorrendjét, amelyek BREAKING NEWS-ként számoltak be az errefelé rendkívüli eseménynek számító égi áldásról. :)

Így végül, ha kicsit ázottan is, de megérkeztünk a svédek házába, ahol egészen hajnali kettőig tartott a buli. De innentől beszéljenek inkább a képek:



Még kicsit ázottan... (Michivel, Jurgával és Alexandrával)
Still a bit wet... (With Michi, Jurga and Alexandra)



Uppsz, nem én voltam... Az est fényképésze, Jurga

Ups, it wasn't me... Photographer of the evening, Jurga



Csak éppen megkóstolom, tényleg...
Just to taste it, really...


Tanulság: A sör boldogít, a vodka álmosít
Conclusion: Beer makes you happy, vodka makes you sleepy


Szigorú fogyókúrán... :)
On a strict diet... :)


Semmi szék, csak a padló

No more chair, only the floor


Pillanatkép
Snapshot


Nincsenek megjegyzések: