2008. március 3., hétfő

Nyugodt hétvége szélviharral

Nem csak odahaza, hanem bizony itt a messzi Belgiumban is erőteljes szélviharokkal tarkítottan telt a hétvége. Ennek ellenére semmi okom nincsen panaszra, szépen nyugodtan teltek az elmúlt napok.

A litvánok segítségével továbbra is bővítgetem csekélyke nyelvtudásom. Manó is csatlakozott a tanárok sorához legutóbb, ő adta meg az aktuális negyven új szót, amit fogadalmam szerint egy-két nap alatt igyekszem mindig elsajátatni. Vytas még aznap este megadta a helyes kiejtéseket, úgyhogy viszonylag gyorsan haladtam ezúttal.

Szombat este hosszúra nyúlt látogatást tettem a 't Hoge 39-41 alatt. Először filmet néztünk a többiekkel (Lolita), majd átbeszélgettük a fél éjszakát, ezernyi érdekes témát érintve persze.

A vasárnap megint a privát dolgoké. Tanultam a litván szavakat, mosodába mentem, délután pedig átugrottam Zolihoz, abban a reményben, hogy tudunk gyorsítani a gépemen, de sajna nem sikerült. Valószínűleg leszedem róla ezt a nyavalyás Vistát, XP-vel sokkal de sokkal gyorsabb lehetne.

Ma reggel azután megint elkezdődött a hét. Global Issues előtt, közben, alatt és után erőteljes nyomást gyakoroltam Evelynre, hogy végre elküldje Alina eredményeit Kaunasba az első félévről. Úgy tűnik, sikerrel járt az akcióm. A főiskoláról hazaérve azután levél fogadott a THV nevezetű flamand cégtől, hogy nyári munkára van lehetőségem, amennyiben érdekel, és így tovább. Még pár hete adtam be nekik az önéletrajzomat, amikor nyílt vállalati nap volt az iskolában, eszembe sem jutott, hogy valaha hallok még róluk. Ahja, innen is látszik, azért ez nem Magyarország.

Mindezt persze kihívásként érdemes felfogni, újabb indokként a nyelvtanulásra. Jelenleg a magyar, angol, német mellett egyre javuló holland és litván nyelvismerettel rendelkezem. :P
Öt nyelv, nem is rossz. :)

Nincsenek megjegyzések: